چهار شنبه 18 اسفند 1395

نحوه افزایش سرعت اینترنت در ویندوز

کم بودن سرعت اینترنت همیشه باعث کلافگی کاربران می شود و شاید فکر کنند که این پایین بودن سرعت از جانب اپراتور ارائه دهنده خدمات باشد

 

کم بودن سرعت اینترنت همیشه باعث کلافگی کاربران می شود و شاید فکر کنند که این پایین بودن سرعت از جانب اپراتور ارائه دهنده خدمات باشد؛ اما این مشکل در ویندوز دلایل گوناگونی دارد که ما سعی می کنیم چند دلیل مهم این کندی رابه شما آموزش دهیم.


احتمال دارد شما هنگام کار با کامپیوتر شخصی خود و درهنگام استفاده از اینترنت آن با سرعت کم آن روبرو شوید که یکی از دلایل آن می تواند فعال بودن گزینه " آپدیت خودکار" باشد.


غیر فعال کردن به روزرسانی اتوماتیک:

برای غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک مراحل زیر را طی کنید.


ویندوز7:


پس از وارد شدن به بخش  Control Panel به قسمت Windows Update رفته و از نوار سمت چپ گزینه Change Settings را انتخاب کنید. بعد از آن  Never Check For Updates را فعال کنید.

 


ویندوز8و 8.1:


برای اینکار پس از وارد شدن به منوی تنظیمات گزینه Windows Update را انتخاب کنید و سپس ش در بخش Important Updates گزینه Never Check For Updates را انتخاب کنید.


ویندوز10:


برای غیر فعال کردن آپدیت خودکار در این ورژن از ویندوز ابتدا وارد منوی تنظیمات شده و پس از وارد  Network & Internet شده و بعد از آن به قسمت Wi-Fi رفته و درنهایت وارد Advanced options شوید و با طی کردن این مسیر حالا می توانید گزینه Set metered connection را فعال کنید.

 



دیگر اخبار
چگونه وای فای رایگان را در هر نقطه از جهان پیدا کنیم؟ چگونه وای فای رایگان را در هر نقطه از جهان پیدا کنیم؟

اگر در هنگام سفر، به استفاده از اینترنت نیاز پیدا کردید می‌توانید از مکان‌هایی که اینترنت رایگان ارائه می‌دهند استفاده کنید.

ادامه خبر ...
الگوریتم های ۲۰۱۸ گوگل الگوریتم های ۲۰۱۸ گوگل

در این مقاله آموزشی از پایگاه اینترنتی امور درباره جدید ترین الگوریتم های گوگل توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید

ادامه خبر ...
جستجوی عبارات در search ویندوز جستجوی عبارات در search ویندوز

حتما تا به حال پیش آمده که در یک پوشه پر از فایل به دنبال فایلی با یک محتوای بخصوص بگردید. از ویژگی های ویندوز 7 جستجوی محتواست که به طور پیش فرض فقط فایل های نوشتاری موجود در مکان های شاخص گذاری شده را شامل می شود.

ادامه خبر ...
عدم مشاهده پیام در تلگرام عدم مشاهده پیام در تلگرام

اگر شما هم از مشکل نوتیفیکیشن تلگرام رنج می‌برید، نگران نباشید چرا که این مسئله به راحتی قابل رفع است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه رفع مشکل نشان ندادن پیام جدید تلگرام بپردازیم.

ادامه خبر ...
المانهای آزار دهنده در طراحی وب سایت المانهای آزار دهنده در طراحی وب سایت

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که طراحی وب سایت شما ممکن است آزار دهنده باشد؟ وقتی صحبت از طراحی وب سایت به میان می آید، دانستن این موضوع که بینندگان وب سایت شما از چه چیزی بیشتر از همه بدشان می آید، ضروری ترین چیزهایی است که شما نیاز به دانستن آن دارید.

ادامه خبر ...
چگونه مشکلات حالت اسلیپ در ویندوز 10 را برطرف کنیم؟ چگونه مشکلات حالت اسلیپ در ویندوز 10 را برطرف کنیم؟

چگونه مشکلات حالت اسلیپ در ویندوز 10 را برطرف کنیم؟ وب سایت امور برای شما راه حل این مشکل را آماده کرده است ، با ما همراه باشید 

ادامه خبر ...
DVD DVD

DVD Writer یکی از معضلات سخت افزاری تاریخ بشریت به حساب می آید. امکان نداره DVD Writerداشته باشی و عیب و اشکالی نداشته باشد...یا درش باز نمیشه ، یا رایت نمیکنه یا سی دی میخونه و دی وی دی نمیخونه

ادامه خبر ...
افزایش رتبه توسط گوگل به سایت های دارای HTTP   SSSL افزایش رتبه توسط گوگل به سایت های دارای HTTP SSSL

گوگل به سایت های دارای HTTPS/SSL افزایش رتبه می دهد

ادامه خبر ...
راه دشوار دستیار صوتی گوگل راه دشوار دستیار صوتی گوگل

اگر گوگل می‌خواهد جایگاهش به عنوان برترین منبع اطلاعات در سراسر دنیا را همچنان حفظ کند، بایستی اقداماتی انجام دهد تا مردم همچنان از محصولات این شرکت در هر شرایطی استفاده کنند. یکی از اقدامات ضروری در تحقق این هدف، پر رنگ‌ کردن نقش دستیارهای صوتی است.

ادامه خبر ...
حضور در صفحه اول گوگل حضور در صفحه اول گوگل

کاملا واضح است که حضور در صفحه اول گوگل در کسب و کار شما، هر چه که باشد بسیار مهم و ضروری می باشد چرا که بیشتر مشتریان شما به صورت اینترنتی کار خود را انجام می دهند

ادامه خبر ...
پردیس چاپگر باران

کارتریج ایرانی

ثبت آگهی منطبق با الگوریتم گوگل

آگهی ویژه,ثبت آگهی

دفاع شخصی کاربردی

دفاع شخصی کاربردی

آگهی رایگان

آگهی رایگان/درج آگهی تبلیغاتی

بانک اطلاعات مشاغل و اصناف

جامع ترین بانک اطلاعات کشور

خانه سالمندان یارین

خانه سالمندان / خانه سالمندان در پاسداران / مرکز سالمندان یارین

دسته بندی محصولات
دسته بندی آگهي ها
شارژ و تعمیر کارتریج

شارژ وتعمیر کارتریج لیزری

آگهی رایگان

آگهی رایگان

کانال دفاع شخصی حرفه ای

دفاع شخصی